2017. júl 12.

Hűsítő finomság 2

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Hűsítő finomság 2

Sziasztok!

Ma készítettem egy újabb finomságot ,mely ebben a nyári melegben hűsítő hatással van az emberre.
Hozzávalók: 2 db banán, 12,5 dkg túró ( zsírszegényt használtam), 12 db háztartási keksz, 2 pohár natúr joghurt, 1 db őszibarack.
Elkészítés: A banánokat összetörtem, ugyanígy tettem a keksszel ,valamint a túró is így végezte. Hozzáadtam a joghurtot és a felszeletelt őszibarackot. Ez ismét hozzáadott cukor nélkül készült. Az édesszájúak adhatnak hozzá egy kis csomag vaníliás cukrot ,vagy éppen reszelt lime héj,esetleg citromhéj kerülhet rá reszelve. Jó étvágyat hozzá, ha elkészíti valaki! Köszönöm a figyelmeteket. Én fagyis kelyhekben tálaltam,mely 4 adagra lett elegendő.

Legyetek mindig kreatívak az ilyen egyszerű kis finom és hűsítő desszertek elkészítésekor.

turos_barackos.jpg

Szólj hozzá