2017. aug 13.

Edzés (3. hónap)

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Edzés (3. hónap)

Sziasztok!

Megéltem ezt is :) , gondolok itt a 3. hónapomra, melyet edzéssel töltök. Nem fogom rabolni az időd, de egy kis összegzést írok persze. Új hónap, új gyakorlatok. A kalapács-bicepsz és a bicepsz állva váltott karral az megmaradt, szerintem ez végig is kísér amíg edzek. Nézzük a két új elemet, melyek a következőek: tricepsznyújtás fej fölött egykezes súlyzóval, a másik pedig a egykezes tricepsznyújtás fekve. Még el nem felejtem, hogy most már van fekvőtámasz is a repertoáromban.

Így alakítottam össze a tervem: 

                          Tricepsznyújtás fej fölött egykezes súlyzóval 3*8 6kg
                          Egykezes tricepsznyújtás fekve 3*8 5kg
                          Kalapács-bicepsz gyakorlat 3*10 10,5kg
                          Bicepsz állva váltott karral 4*12 10,5kg

Kicsit kacifántosan indult a dolog,mert ez gyorsan megváltozott a 8 edzés napom alatt.

Az első sem fedte a valóságot, mert az egykezes tricepsznyújtásból rögtön 3*10 darabot csináltam egyből. Másnap érezte is a karom,de nem volt vészes. Viszont örültem neki, hogy csípett az edzés egy cseppet,gondoltam magamban, ezt jól összedobtam magamnak,de tetszett a kihívás. A második az dettó ugyanennyi  gyakorlatból és emelésből állt. Szerdánként megmaradt a futásom ( 5200,5400,5600 és 5800 m). A harmadik nap ismét újítottam, mégpedig a fej feletti tricepsz gyakorlatnál, itt már 1*10 és 2*8 volt a módosulás. A többi nap már 3*10 lett a végeredmény, más nem módosult tovább. Azért meg kell jegyeznem, hogy ebben a kánikulai melegben izzasztó volt minden napom mikor elvégeztem a feladatom, de kibírtam és csináltam.  Itt ismét leírom és ismétlem magam, ha már elkezdtél edzeni ne hagyd abba. Kivétel a betegség. Én azért választottam a kedd és a csütörtöki napot, mert tudom, hogy eltudom végezni az edzésem, nem ütközöm akadályba,ami miatt elmaradna valamikor is. Nálam pont az utolsó edzés nap tolódott el. A szerdai futó napom után a mellkasomnál nyomást éreztem, mely lehetett a ventilátoros hűtés miatt is, ezért nem csináltam meg a gyakorlatot, hogy pihentessem a testem. Azért nem maradtam mozgás nélkül ezen a napon sem, mert a munkahelyem által elmentem közösségi munkára egy helyi óvodába, ahol alapot ástunk egy járdához. Pótoltam a kihagyásom a következő hét hétfőjén, mely már az új edzéstervem előtti nap volt. Úgy érzem, megéri az a fél óra, jó kicsivel több , úgy 40 perc mozgás,amit elvégzek. A futás is 40 percre jön ki már, ami számomra elegendő időeredmény. Ugye munka után még ehhez is van energia és kedv. Nem csak , mint anno hazaérek,tusolás, vacsora, kicsi netezés, majd tv és alvás. Ezek most is meg vannak persze,de előbb edzem s csak aztán lazulgatok, ha írhatom így. 

Már elkezdtem a következő hónapot is, melyből két edzés már le is ment. 

edzek.jpg

Így röviden és tömören ennyi is lenne ez a kis bejegyzésem. Jelentkezem a következő hónapban. Akkor már igazából csak leírom, mit is csináltam az adott ciklusban, amit elterveztem. Annyi lenne még a megjegyzésem, hogy én érzem az izmaim fejlődését, igaz nem látványos, idővel kicsit szebb lesz a karom és a hátam, valamint a testtartáson is javít kicsit, nekem ez a tapasztalatom, hisz húzódnak az izmok, ami jó jel.

Edzetek teremben, otthon, netalán szabadban, az a fontos, hogy mozgasd meg a tested kicsit, felfrissít és jót tesz az egész lényednek!

 Sziasztok edző partnerek!

Szólj hozzá

Futás Edzés Fekvőtámasz Izom Súly Bicepsz Tricepsz