2017. sze 17.

Komor,esős őszi napra egy kis édesség

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Komor,esős őszi napra egy kis édesség

Sziasztok! 

Egy komor, esős  őszi napra ébredtünk. Így reggel elhatároztam, hogy sütök egy kis finomságot. nagyon egyszerű és finom sütemény, mely feldobja a napod, ha elkészíted. 


almas_kortes.jpgKókuszos, almás és körtés szelet.

Hozzávalók:

 15 dkg margarin

 18 dkg kristálycukor

 3 db tojás

 2-3 alma (bármilyen lehet)

 1 db körte ( ez szintén lehet bármilyen, én vilmoskörtét tettem bele )

 1 dl tej

10 dkg kókuszreszelék 

16 dkg liszt (finom liszt, én erre esküszöm) 

1 csomag sütőpor

2 csomag vaníliás cukor

Díszítés: 

 tortabevonó vagy porcukor is lehet

Én a  díszítést most hanyagoltam, viszont lehet kreatívan bármivel szépíteni mikor elkészül ez a finomság.

Elkészítés:

  A margarint langyos helyre tesszük. Az almát és a körtét meghámozzuk, és apró kockákra vágjuk. 

  A margarint elkeverjük a cukorral, egyenként hozzáadjuk a tojásokat. Belekeverjük az almát és a körtét, a tejet, a   kókuszreszeléket,a vaníliás cukrot, a lisztet és sütőport. Jól összekeverjük.

 Kikent, zsemlemorzsával hintett vagy sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük. Lassú tűzön körülbelül 20 percig  sütjük,tűpróbával lehet közben ellenőrizni, hogy kész-e a süteményünk vagy sem.

Nagyon gyorsan elkészíthető és tényleg finom. Mikor elkészült, nagyon ínycsiklandozó  illatot éreztem. Nem szárad ki és sokáig omlós marad. A következő sütéskor teszek bele egy kis túrót és reszelt citromhéjat is, melytől reményeim szerint még ízletesebbre fog sikerülni.

Fogyasszátok örömmel.

Szólj hozzá

Édesség Gyors Sütemény Almás Finomság Kókuszos Körtés