2018. sze 17.

Szösszenet

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Szösszenet

Egy munkatársam találta és küldte el nekem  neves emberek szösszeneteit. Nem ez az eredeti sorrend. Én próbáltam párbeszéddé alakítani ezeket. A végeredményt mindjárt látjátok is. Szerintem sokkal jobbat nem igazán lehet kihozni ebből,akinek sikerül az legyen szíves hozzászólásban visszajelezni.

 

Dugovits Titusz: Öreg,tartsál már meg,mert leesek
XVI.Lajos: Csak most ne veszítsem el a fejem
Newton: Hát nem pont a fejemre esett?
Teller EDE: Ez marha nagyot robbant
Beethoven:Játszál már csendesebben fiacskám,nem hallom mit írtam
Zorró: Csak ezt az egy betűt ismerem
Kennedy: Mi a franc csilloghat abban az ablakban?
Mózes: Ez szétnyílt
Noé: Ez marhára esik
Lehel: Ez eltört
Arkhimédesz: Ez kifolyt
Bill Gates: Ez lefagyott
Galilleo: És mégis mozog
Amundsen: Itt marha hideg van
Niel Armstrong: Én oda ki nem megyek
Nyilas Misi: Ki nyúlta le a pakkomat?
Dobó István: Hova futtok, tetvek, csak most kezdünk belejönni
A Challenger kapitánya: Mondtam, hogy ne engedd oda azt a spinét
Quasimodo: Már megint harangozni kell
Magellán: Hé, skacok, nem innen indultunk el?
Kolumbusz: Ha ezt előre tudom el sem indulok
Vasorrú bába: Jancsika, tedd le a sütőlapátot!
József Attila: Aludj el szépen kis Balázs
Királyfi: Hű, Csipkerózsika, te már száz éve nem mostál fogat
A Zeppelin léghajó kapitánya: Hol van a hamutartó, elnyomom a falon
Széchenyi: Ez marha nagy terv
Dózsa György: Hé, ez forró
Bell: Ez megszólalt
Róka: Szelídítsél má' meg
Zrínyi Miklós: Vaddisznó? Szelíd ez
Ádám: Ez megeszi
Júdás: Ő volt
Cesar: Te is fiam?
Mátyás király: Igazság

 

Szólj hozzá

József Attila Mózes Cesar Kolombusz Mátyás király Szösszenet Dobó István Ádám Noé Bell Bill Gates Lehel Júdás Dózsa György Teller Ede Zorró Magellán Bolondozás