2018. máj 03.

Rövid történet

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Rövid történet

Egy kis kedves és rövid történetet osztok meg veletek 
Az egyik boltban vásároltam (lényegtelen a bolt neve) . Nagyban nézelődök, mint bárki más, aki vásárol. Egyszer csak megáll a hátam mögött egy anya a leányával. Azon a részen kéztörlő, egészségügyi papír volt kirakva, szóval eme két termék közül választhatott az édesanya. Pár másodperc után megszólalt a kislány: 

- Köszi anya,hogy jégvarázsosat vettél! :)

Az az igazi gyermeki öröm, amit hallottam a hangján az igen szívmelengető érzés volt számomra. Mosoly költözött az arcomra és be kell valljam, hogy el is érzékenyültem. Úgy gondolom az ilyen kis dolgokért megéri boltba menni és élni is, mert csodálatos tud lenni a gyermeki öröm. Az ilyen apró örömökre nagy szüksége van mind egy anya-lánya kapcsolatnak, de egy nekem és más embereknek is, akik hasonlót átéltek már. Az én napom feldobta és emléknek is megmarad. Előfordult, hogy mikor ismét betértem a boltba, eszembe is jutott eme kis rövid esemény.

 

bolt.jpg

Ha te is része voltál hasonló történetnek, eseménynek akkor ne habozz és írd le ide hozzászólásként, szívesen fogom olvasni.

Hamarosan jelentkezni fogok új bejegyzéssel.

Addig is legyenek kellemesek és szépek a napjaitok, ha már beköszöntött a nyár, itt a jó idő, töltsétek tartalmasan.

Sziasztok!




 

 

 

 

 

Szólj hozzá

Bolt Vásárlás Kislány Rövid Történet Anya