2019. feb 24.

Gyömbér ízű cola

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Gyömbér ízű cola

Nagy cola rajongó vagyok, sokfélét kóstoltam már ezekből az italokból. Az én drogom a cola. A két nagy márka az, amely előnyt élvez nálam (Coca és Pepsi). A következő pár sorban bemutatnám azt a colat, amire nemrég akadtam rá az egyik helyi italboltban.

Pepsi termék: Pepsi Ginger flavor ( gyömbér ízű) 0,33 ml

pepsi_ginger_flavor.jpg

 Az ilyen új dolgokat mindig kiszúrom és meg is vásárlom őket kóstolásra. A csomagolására lettem figyelmes, mert  figyelemfelkeltő.. Miután megvettem, hazavittem készítettem róla egy fényképet, megosztottam a közösségi oldal egy csoportjában, melynek tagja vagyok, de nem kóstoltam meg. Másnap vettem még belőle így ismeretlenül is a munkatársaimnak , bíztam benne, hogy nem fog csalódást okozni. Meglepődve látták ezt az új fajta cola fajtát, de elfogadták az ajándékom. Vártam a reakciójukat, visszajelzésüket, hogy milyen is az ízvilága eme nedünek. Annyit mondtak, hogy jó, iható, nem rossz, szóval mindenki megitta, ez már jó jel.Következzék az én lábjegyzetem a gyömbéres cola-ról. Az üdítő doboza szerintem jól sikerült, gondolok itt a színösszeállításra. Az íze szintén jó, ezt az ízt úgy fogalmaznám meg, hogy kellemesen lágy a szénsavassága, itatja magát . Jól megkomponálták. 0,33 ml-ben 9kJ/2kcal található és 0,01g só. Fehérje,szénhidrát,telített zsírsav nincs benne, ahogyan cukor sem, így bátran fogyaszthatja mindenki.  Lengyel honban készül. Remélem, aki  ráakadt erre a cola változatra az szintén ilyen jó véleménnyel van, ahogy én erről a termékről.. Ezek az ilyen újdonságok nagy általánosságban megjelennek, kaphatóak egy ideig és aztán eltűnnek. Szezonális termékek ezek, de élni kell a lehetőséggel legalább egy kóstolás erejéig, akik szoktak fogyasztani cola italokat.  Ajánlom mindenkinek ezt a jól megkomponált gyömbér ízű colat.

Szólj hozzá

Cola Pepsi Ital Gyömbér Üdítő