2019. már 15.

Coca-Cola Kávé

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Coca-Cola Kávé

A múltkori  gyömbér ízű pepsi után egy másik termékről fogom leírni a tapasztalataimat. A címeben szereplő coca cola kávé lesz kivesézve egy kicsit.

Egy nagyon kedves barátomtól kaptam ezt az újdonságot.

A kép ábrázolja, hogyan is néz ki a doboz eleje.

kaves_cola.jpg

 

Következzenek a tapasztalataim.

A doboz kinyitása után az illatát néztem meg először, amely a kávéra emlékeztetett.Mily meglepő, ugye? Én nem fogyasztok kávét. Kóstoltam már, de nekem nem jött be. Az illatminta után egy kis kortyot ittam.  Az íze is a kávét idézte. A szénsav nem volt túl intenzív.. Egy kis idő után ismét kortyoltam, de ekkor már egy kicsit nagyobbat, de a helyzet nem változott. Vártam a cola ízt, mindhiába. Hm fura ez így. Hol a megszokott aroma? Nem értettem, miért is nem érzem, amit máskor szoktam. Úgy döntöttem várok egy órát. Az óra elteltével öntöttem a garatra egy nagy adagot. Hagytam kicsit a számban, ízlelgettem, majd a nyelőcsövömön keresztül eltávozott a bevitt mennyiség. Vártam az eredményt, változik-e valami ettől a mennyiségtől vagy sem. A szénsav erőssége így már másabb lett, az íz viszont stagnált, csak megmaradt a kávé. Egy újabb hörpintést tettem magamévá, de nem éreztem eltérést. Így csalódott lettem kicsit. Ha észlelném a cola aromát, akkor azt írnám, hogy jó.  Olyan még nem, hogy csalódjak egy cola-ban, elvette az illúziómat eme termék.Másra számítottam, mint amit kaptam, de ez van. Gondoltam arra is, lehet az én izlelőbimbóimmal van a baj, de van egy ismerősöm,aki szintén ivott már ilyen italt, és hasonlóan véleményezte az érzést. Így ketten vagyunk, akiknek nem lesz a kedvence ez a termék. Csak a kávé érvényesül, a cola nem, a szénsav mennyisége az szerintem jó. Végig dobozból ittam, de kíváncsi voltam a színére is, így kiöntöttem pohárba a megmaradt mennyiséget.Jött a szemteszt. Az üdítő színe sem a megszokott ebben az italban. Világos barnás színű, ami természetes, hiszen kávéport tartalmaz. Ahogy írtam már, számomra ez nem bejövős íz, egy kóstolást megért, persze nem mondom, hogy nem fogok inni még ebből, bármi előfordulhat. Lehet, hogy másodjára már talán érezek egy kis cola ízt, de nem biztos. 

Ezt azoknak ajánlanám, akik szeretik a kávét. Nem kell arra várni, hogy lefőljön a kávé, hanem felpattintják a dobozt és már önhetik magukba a reggeli italt. Mindenkinek más az ízlése így remélem, aki ráakad erre az új üdítőre annak ízleni fog. Kevés cukrot tartalmaz, mégis édes az íze. Fogyasszátok egészséggel!

kaves_hatul.jpg

 

 

 

Szólj hozzá

Cola Termék Kávé Újdonság Íz Üdítő