2019. ápr 21.

Segíts Sanyikának!

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Segíts Sanyikának!

A következő írást a közösségi oldalon találtam. (2019.04.22) Nagyon szép és amilyen rövid, annyira nagyszerű az egész. Az olvasása is szívet gyönyörködtető. Élnek még ebben a torz világban nagyszerű emberek, akarom írni gyermekek. Jakabszállási történet ez kérem szépen. 

"Ma reggel váratlan kis látogatónk érkezett... SANYIKA, a szomszédból. Egy romos, félig összedőlt tanyácskából. Hozott a gyerekeknek egy-egy szívószálas üdítőt, nekem egy tábla csokit. Hálából, mert csütörtök délután elvittük traktorozni. Mikor megemlítettem neki, hogy miért nem magának vásárolt? Azt felelte, köszöni, hogy játszhat a gyerekeimmel.... Elgondolkodtam!!!
Az iskola után, szünetben egy szomszéd bácsinak segít egy kis pénzért... Ezt most ránk költötte.
Sokan azt sem tudják, tudjuk hova tegyük magunkat ebben a felgyorsult világban.. Mit vegyünk a gyerekeknek Húsvétra, egyéb ünnepekre, alkalmakra..."

 

Az ilyen történetek miatt érdemes élni, mert széppé varázsolják az ember napját, valamint nagyon jó dolog, hogy él ilyen önzetlen és jószívű gyermekek a Földön. A kicsinek is örül és tudja értékelni a jót. Nem is tudom mit írjak még, az írás magáért beszél. 

 

Friss hírek!!!! 

Új információhoz jutottam a mai napon (2019.04.23), Sanyika és a családja tényleg nehéz sorban éli mindennapjait a tanyán. Sajnos a ház, amelyben élnek életveszélyessé lett nyilvánítva ( szerepelt az eredeti írásban is, hogy romos és félig összedőlt tanyai házban laknak) , így most a Jakabszállás-i önkormányzat albérletet próbál találni számukra. Én valamilyen formában segíteni fogom őket, akár pénzösszegben, akár Sanyikának játékkal, tolltartóval, tartósabb édességgel teli csomaggal. Tudom, hogy rengetegen élnek ilyen sanyarú sorsban, viszont mindenkinek én sem tudok segíteni. Róluk szerencsére értesültem és pontos információkat tudtam beszerezni az ő helyzetükről. Fog nyílni nekik egy számlaszám tudomásom szerint, amelyen keresztül lehetőség nyílik segíteni nekik pénzösszeggel is, hogy egy kis ideig átvészelhessék ezt a nehezebbnél és nehezebb időszakot. 

 

 

TISZTELT EMBEREK! ❤️❤️❤️
BANKSZÁMLASZÁM :
Jakabszállási Lokálpatrióták Egyesülete 
Magyarországon: 51700526-10000771 
Külföldről/from other country IBAN: HU85 5170 0526 1000 0771 0000 0000 
SWIFT/BIC: TAKBHUHB
Megjegyzés/comment: Horváth Sanyika részére adomány
Segítségüket KÖSZÖNJÜK! ❤️❤️❤️

Szólj hozzá

Segítség Gyermek Tanya Történet Sanyika Jószív