2018. dec 27.

Adomány

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Adomány

Nagyszerű téma ez. Kicsit szomorú és jó dolog az adományozás. Szomorú, mert a 21. században is van sok-sok rászoruló ember és jó dolog, hiszen sokan segítenek is az ilyen hányatott sorú embereken, családokon, árvákon. Karácsony előtt szoktak kezdődni a gyűjtések. Én  ilyen-olyan segítséget szoktam adni az év több napján is. Vannak a pénzkéregetők, amire van példa,hogy adok pénzt, vagy vannak kupak gyűjtések is beteg emberek számára.Többször is gyűlik össze annyi,hogy ilyen formában is segítem a gyógyulását az éppen kiválasztott betegnek. Az év bármely napján lehet segíteni az elesetteken. Idén először volt részem olyan dologban, ami eltér az ilyen segítségen. Vettem tartós élelmiszert és nem leadtam, hanem kerestem a szülővárosomban egy szegény sorsú családot. Nehéz volt, hisz ők nem reklámozzák magukat, pedig biztosan sok ilyen ember van a környezetemben, csak mikor találkozik vele esetleg az utcán, fogalma sincs erről, milyen is az ő élete. en.jpg

ati.jpg

Egy facebook poszt alapján leltem a családra. A fenti két képen látható csomagot kapták meg tőlem kiegészítve még pár dologgal. A plüssöket, a pónit és a kártyákat egy munkatársam ajánlotta fel. Megbeszéltem a találkozót és egy nagyon jó barátnőmmel elvittük nekik ezt a kis segítséget. Egy pár volt, akiknek van egy kislányuk. Nagyon szerény körülmények között élnek, egy szoba és egy konyha, fürdőszoba nincs. A leányuk intézetben van, de az ünnepek alkalmából kiengedték. Szomorú az ilyen. Meghatott, szóhoz sem jutottam, így a kísérőm beszélt helyettem. Kissé visszafogottan, de elfogadták az adományunkat. Érthető volt a zavartságuk. A kislány visszahúzódó volt. Így nem is maradtunk sokáig náluk, de jó érzés volt segíteni nekik. Nagy a valószínűsége, hogy fogok én még nekik ilyen hasonló csomagot összeállítani nekik, mert nem lehet könnyű az életük. Ahogy már írtam, hogy sok hozzájuk hasonló ember élhet még így, ahogyan ők. Akinek van lehetősége segíteni az ne csak ilyen időszakban segítsen, hanem az év többi napján is, hiszen kis figyelmesség is adhat erő és további kitartást számukra. Adományozni jó, ezért adományozz. 

Szoktam társadalmi munkában járni a munkahelyem által óvodába is, például csőfestés, vagy udvar rendezés stb.. Készítettem idén egy iskola gyermekei számára gömb díszeket is. Ezek a dolgok örömmel töltenek el mindig. Jó dolog segíteni!  

Szólj hozzá

Segítség Család Adomány Ember