2017. jún 21.

Blog rengeteg

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Blog rengeteg

"Annyi a blog,hogy elolvasni  totál reménytelen dolog."

 

Rengeteg a blogos oldal,mindenki ír valamiről,osztja meg a számára fontos vagy aktuális gondolatát másokkal. Ha 10 életem volna és csak a blogok olvasásával tölteném az időmet akkor se hiszem, hogy a végére érnek, mert naponta több ezer új bejegyzés kerül ki a világhálóra és lehet keveset is írtam.

Blogolni jó!

Szabadon lehet írni bámiről:  képekkel, videókkal, animációkkal stb... illusztrálni.
Sok információval szolgálhatunk az olvasó közönség számára.
Embere válogatja, kinek milyen a jó blog, hisz a témák és címek végtelen tárházából válogathatunk.
Az is előfordulhat, hogy egy írás címe más, de a lényege és a mondanivalója ugyanaz, csak a  megközelítés teljesen más, hisz ahogy két egyforma ember nincs, úgy nincs két egyforma blog sem.
Hasonlóságok persze felfedezhetőek blog és blog között, ahogy ember és ember között is.
Egy téma sosem idejét múlt, minden aktuális, legyen az a 20. század vagy a 16. század vagy a jövőről leírt bejegyzés. Az író segít felfedezni, megérteni az adott tárgykört bemutatja az ő kis világát, eszméjét.
Én azért írok ,mert szeretném megoszatni a gondolataimat másokkal, bemutatni az én történetem,
megismertetni az olvasóval, hogy én miként látom a világot.
A témáimat szabadon választom meg, nincs ráció, hogy miről is fogok írni és mikor jelenítem meg.
A blogolás hasonló, mint a versírás, hisz verset is akkor valaki amikor ihlete van, így van ez a blogírással is. Vannak ismert és kevésbé ismert bejegyzést írok az interneten. Sok követővel és kevés követővel rendelkezők; van olyan, aki sokáig vár arra,hogy felfedezzék az leírt dolgait,hiszen nagyon nagy konkurencia.
Vannak ugye a celebek, akik közül sokan írnak bejegyzéseket olyan témákról, amelyekkel ők foglalkoznak vagy éppen érdekli őket az a kérdéskör. Nekik nagy előnyük van a sima mezei blogolókkal szemben, mint amilyen én is vagyok. Nem írigykedem ezért rájuk. Sokan elférünk egymás mellett, hisz azzal kezdtem,hogy rengeteg a blogos oldal. A celeb blogolók nagyobb figyelmet kapnak és a látogatottságuk is hatalmas, viszont több kritika is éri őket.
Ha egy bejegyzésre pozitív vagy negatív kommentet kapsz az már azt jelenti, hogy el is olvasták az általad
írt szöveget, ez visszajelzés feléd, akkor is mikor másképpen látja azt a témakört az olvasó, mint az író.
Az idézőjeles "sima mezei" bejegyzést készítők is megérdemlik a figyelmet és a tiszteletet, csak nekik annyi a hátrányuk, hogy sokkal nehezebb rájuk találni, de előbb-utóbb nekik is lesz olvasója, követője.
Szerintem azért írunk blogot, hogy segítsünk  az emebri gondolkodásmódban és kifejezzük magunkat valamilyen formában. Én azt állítom, hogy ez is egyfajta művészet, nevezhetjük modern művészetnek is a blogolást. Olyan írás nincs, amivel mindeki egyetért és elfogadja a leírtakat. Mindenbe bele lehet kötni,
ahogy ebbe az írásba is. Én mégis biztatlak, hogy írj és írj blogot ,hisz sosem tudhatod ki akad az oldaladra és éppen miben is tudsz neki segíteni vagy szerzel neki örömöt az aktuális bejegyzéseddel,mivel nyitod fel a szemét egy adott témában. Minden blognak van értelme,csak a közönség hol erre, hol arra a témakörre kíváncsi,keres rá. Én mikor írok egy bejegyzést akkor kiírom magamból azokat az érzéseket, gondolatokat, melyek a szivemet nyomják.
 


Szerezzünk minél több örömöt az embereknek a Kedves blogtársak!
Blogoljatok bátran,semmi sem számít! A határ a csillagos ég.

 Vége

 



 

 

Szólj hozzá

Téma Blog Ír Bejegyzés Olvas