2017. jún 28.

Hűsítő finomság

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Hűsítő finomság

Sziasztok!

A nagy melegben készítettem magamnak egy kis finomságot!

Hozzávalók: 1 banán, pár szem meggy, 5-10 dkg túró,1 doboz natúr joghurt ,reszelt citromhéj.
Elkészítés: A banánt pépesítjük, hozzáadjuk a kimagozott meggyet, a natúr joghurtot és a túrót, reszelünk rá citromhéjat . Én mentalevéllel díszítettem és egy szem meggyel. Ez hozzáadott cukor nélkül készült, aki édesebben szereti az egy kis vaníliás cukorral édesíthet rajta. Készítsétek el ti is otthon. Finom kis délutáni desszert.

meggyes-turos-joghurtos-bananos.jpg

Megjegyzés: Én azóta többször is elkészítettem magamnak ezt az ízletes desszertet. Volt mikor reszelt narancshéj is került hozzá. Kipróbáltam vaníliás cukorral is az íze csöppet sem változott, ugyanolyan csodás hangulatban fogyasztottam el, mint a cukormentes változatát

Szólj hozzá

Hűsítő Meggy Banán Citromhéj Finomság Jughurt