2020. sze 27.

Lakóhelyünk bejárása

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Lakóhelyünk bejárása

Sokan élünk kis vagy nagyvárosban. Mennyire ismerjük azt a területet,amelyben lakunk? Mennyire barangoljuk, járjuk be a lakóhelyünk utcáit? Én személy szerint úgy 85%-ban jártam be a várost, ahol élek majd negyven éve. A feltett kérdések pont olyan emberekre vonatkoznak, kik hosszú ideje élnek egy városban. Egy közösségi oldalon tettem fel már eme kérdéseket és meglepetésemre viszonylag sokan járták be a helyet, melynek tagjai. Akadt, aki szórólapozás miatt teljesítette. Persze visszalehet kérdezni, hogy mi értelme ennek az egésznek, meg nem ér rá, nem érdekli az ilyen. Engem foglalkoztat. Bele is vágtam a magam által felállított kihívásba. Gyalog vagy kerékpárral fogom megvalósítani a tervem. Autó az kizárt, mert nincs jogosítványom, a másik meg, hogy úgy annyira nem is élvezetes. Kellemes testmozgás megy végbe ezalatt, és hasznos is, mert láthatok akár érdekességeket egy-egy utcában, akár ház, akár kert formájában. 

 

terkep.png

Két túrán vagyok túl eddig, egy órás időtartam volt mindkét alkalom. Kerékpárral kezdtem. A városom túlsó részén kezdtem. Egynegyed táv teljesítve. Íme néhány kép, amit láttam utam közben:

ba.jpg

bic.jpg

 

Szólj hozzá

Város Kerékpár Testmozgás Lakóhely Séta