2018. aug 27.

Betegségem információk

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
Betegségem információk

Sziasztok!

Beszámolnék az úgymond betegségem eredményeiről.Jutott is előre a történetem meg nem is. Az előzményekről  az Első MRI vizsgálatom írásból olvashattok. Annyit még hozzáfűznék az MRI-s bejegyzésemhez, hogy fizetős volt, s annak ellenére is több napot kellett várnom, amire nagy nehezen elkészítették az eredményt. Ezt úgy sikerült elérni, hogy a nyakukra járt az ember, különben ültek volna rajta még akár egy hetet is, így is eltelt majd két hét.Orvos hiányra hivatkoztak, ami elment volna még, ha államilag finanszírozott vizsgálatot veszünk alapul, de amikor nem kis pénzt fizet nekik az ember, akkor elvárná, hogy 1-2 napon belül megkapja az eredményt. Mindez már a múlt.

Az MRI vizsgálat során ne találtak semmit, csak a dohányzás miatti kis gócokat. Így az is kiderült, hogy agyi elváltozás nincs. Előrébb nem jutottam a sok vizsgálat után sem, nem tudni mi a bajom.Ebben az időszakban táppénzen voltam (június.6 - június 29.). Ezen időszak alatt egész jól el voltam, egy-két megingásos napom volt persze,de csak minimális. Pihentem, boltba mentem el, szóval a szokás dolgokat csináltam. Mikor visszamentem a doktornőhöz kontrollra és vittem az MRI eredményt, akkor írattam fel vele gyógyszert. Antidepresszánst és xanaxot írt fel.(pénteki nap volt)  Másnap csak az antidepresszánst váltottam ki. Délelőtt vettem be belőle egy szemet, elérkezett az ebédidő otthon, eszem a levest, s rámtört olyan rosszullét, hogy azt hittem lefordulok a székről, de csak befejeztem az étkezést. Elbotorkáltam a szobáig, gondoltam arra, hogy ledőlök aludni, mert a tájékoztatóban szerepelt a tompultság, álmosság érzés. Viszont csak nem aludtam el,nem is akartam, inkább beültem a számítógép elé. Éreztem a nyomást a fejemben, nagyon nem tetszett ez az állapot, estefelé javult picit a dolog. Másnap ez már vasárnap volt, akkor szintén vettem be egy pirulát, a hatás hasonló volt sajnos, minimálisan jobb volt,de a fejemben a nyomás ugyanúgy meg volt egész nap. Eljött a hétfő, munkanap, irány dolgozni, antidepresszáns pirula kihagy, helyette MagneB6-ot vettem be és későbbre, a délutáni időszakra vittem magammal egy Q10 koenzim tabletátt, valamint c vitamint. A hetet kibírtam a munkahelyen, szép lassan próbáltam meg dolgozgatni. Az antidepresszánst nem is szedtem,s azóta sem szedem. Most már augusztus vége van és a helyzet javult is meg nem is. Július 24.-e óta egy 1-5-ig lévő skálán osztályozom a napjaim, az egyes a jellemző,de akadt kettes és hármas osztályzat is. Hármas két napon át tartott,kettes fokozat pedig 3 napon át. A javulás pedig úgy keletkezett be,hogy otthoni környezetben már egészen jól elvagyok, persze bennem van egy kis félsz, viszont a munkahelyen sajnos  jobban jelentekezik az állapot, főként ülés után amikor mennem kell. Fura ez. Kutakodtam a világhálón és találtam egy vélhetően jó diagnózist. Disszociatív zavar. Vajon ez a bajom? A leírtak alapján igen, igaz volt anno egy másik teóriám is, hogy diffúz szédülések gyötörnek. Ne ez a két dolgo majdnem ugyanaz, de mégsem. Itt egy link a disszociatív zavar leírásáról: http://www.webbeteg.hu/cikkek/psziches/2431/disszociativ-zavarok-hiszteria

Lelki bajai mindenkinek vannak. Nekem is van. Viszont mások nem "betegek" , de nem is kívánom ezt senkinek sem. Már nagyon szeretnék ezen túllépni valahogy. Gyógyszert nem szeretnék szedni semmilyet sem. Ha meg pszichoterápiára mennék ott úgy nagyon nem tudnék mit mondani. Jól vagyok, jól érzem magam a bőrömben, dolgozom, élem az életem. Nincs párom már jó ideje (jó pár éve) , nyilván erre is vonatkoztathat a doktor, viszont vannak barátaim,akik szeretnek és aggódnak értem.tehát szeretet hiányban nem szenvedek. Valóban más ez a baráti szeretet,mint egy szerelmi az tuti,de még mielőtt elkapott ez a "betegség" akkor sem volt párkapcsolatam így nem értem az összefüggést.Nem is húzom tovább az írást.

Van olyan személy,aki már szenvedett disszociatív zavarban? Ha igen, kérem jelezze, miként sikerült ettől megszabadulnia. Már nagyon szeretném én is mindezt magam mögött hagyni.

Szólj hozzá

Szédülés Betegség Zavar