2018. okt 16.

József Attila

írta: (V)ÉRZŐSZÍV
József Attila

Szeptemberben Balatonszárszón jártam a csapatépítés címén. Másodszor voltam a Balaton eme városában, először idén februárban. Már akkor is szerettem volna megtekinteni egy helyet, de akkor sikertelenül jártam, a szeptemberben viszont elérkezett a nagy pillanat. Miről is van szó? József Attila Emlékház. Nagyon vártam és vágytam a pillanatra,hogy megtekinthessem mit is rejthet az emlékház. Azt kell írjam, hogy lenyűgözött a látvány, csodálatos volt a tárlat, a képek, a tárgyak,amelyeket megtekinthettem. Fotókat is készítettem bőven, ahhoz képest, hogy kicsike, viszont rengeteg mindent lehet látni József Attila munkásságából. 

Az emlékház nyitva tartása és további információk: http://info.balatonszarszo.hu/index.php/szabadidos-ajanlatok/jozsef-attila-emlekhaz

Jöjjenek a képek:

1_1.jpg

2_1.jpg

3_1.jpg

4_1.jpg

5_1.jpg

                                                                  Íme a puska,amelyre vágyott

13_1.jpg

23.jpg

                 Több helyen is meglehetett hallgatni különböző előadótól a verseit egy fajhallgatón keresztül.

29.jpg

7_1.jpg

10_1.jpg

14.jpg

25.jpg

37.jpg

A Balaton partján álló emlékmű,amely néhány versét tartalmazza, valamint azt a sín szakaszt, amelyen megtalálták a testét halálakor.

Nem csak ezek a képek készültek,hanem még jó pár, azt most nem osztom meg, mert ezt a helyet mindenkinek látnia kell, aki szereti a költészetet, szereti József Attila munkásságát. Engem tényleg meghatott a hely, a képek készítése során hatalmas öröm és szomorúság uralkodott, volt mikor nagyon jó volt és volt amikor elsírtam volna magam, annyira elszomorított, hogy egy ilyen ügyes költő miért is távozott túl korán az élők sorából. Ajánlom mindenkinek.

 

Szólj hozzá

József Attila Költő Balaton Kép Vers Balatonszárszó Emlékház